luni, 2 februarie 2009

(a)zi de sesiune. just another.... Monday.

10:08 si mi-am luat in primire locul 64 al salii de lectura. Daca esti unul dintre aceia care vin cu laptopul la biblioteca, locurile la care poti sta aproape de priza se reduc la 5. Acum o sesiune si jumatate, am cumparat un prelungitor si un triplustecher si le-am donat acestei salisoare in care invat cam de pe vremea examenului de capacitate. Aproape nimic nu s-a schimat de atunci. Am prins ‘in tranzitie’ o tanara roscata bibliotecare, dar care pare a nu fi avut structura necesara pentru 8h de liniste. (am stiut asta din prima zi cand am vazut-o fluturandu-si buclele si blugii stramti printre mese).
Meniul zile: trebuie sa finalizez URGENT dramatizarea romanului lui J.S.Foer. Examenul e maine si pana atunci trebuie sa dau ‘actorului’ care-mi va citi lucrarea textul finaliza. Ieri am pus ultimul punct la o analiza de vreo 6 pagini a filmului California dremin’ (nesfarsit), lucrare pe care trebuie s-o recitesc, corectez, trimit. Data finala: joi. Miercuri, examen la jurnalism: Analiza media. 6 analize+o lucrare finală. Nu am scris decat una bucata analiza pe o structura narativa. Time is ticking. Vineri, alt examen. Sambata, alte 3 examene. Duminica, data finala pentru trimiterea unei alte analize de jurnalism on-line. 
10:21 si sala incepe sa se ingramadeasca. 
Cineva vorbeste la telefon. De ce vorbeste cineva la telefon in sala de lectura? Domnisoara de langa mine studiaza franceza: le plus-que-parfait de l’indicatif. Are un scris de mana superb. Si-un ceas superb.
11:12 soarele bate direct pe mine. Vreau sa ies la cafea, dar doar dupa ce termin actul II!
11:25 actul III are17 pagini. Cam mult... Ce se taie? Ce ramane?
11:59. Am terminat actul III. Ies la cafea. Am fost productiva. 
12:25 sunt inapoi la 64 cu cafea, suc de pere, iaurt, covrigi si mini snickers. Cand s-au si facut covrigii 1.2 lei/bucata?
13:43 vine cris. Impartim o masa :) Intre noi: un termos de cafea, o cana de cafea, o sticla de suc de pere, o sticla de apa, un iaurt. Nu mai incapem de albume, foi, notite, carti, laptop. As vrea sa vorbesc cu ea. Tot timpul. Nu pot! 
Citesc:
M-am gandit la toate lucrurile pe care oamenii si le spun mereu unii altora, si la cum va muri toata lumea, fie ca asta se va intampla intr-o milisecunda sau in cateva zile, sau in cateva luni sau in 76,5 ani, daca tocmai te-ai nascut. Tot ce se naste trebuie sa moara, ceea ce inseamna ca vietile noastre sunt ca zgarie-norii. Fumul se ridica mai repede sau mai incet, dar toti zgarie-norii ard si toti suntem captivi inauntru rau.
17:40 Cristina pleaca.
18:52 TERMIN! Fac o plimbare pe centru. E liniste. Si rece. Incerc sa ma duc sa-mi listez textul.
21:44 si sunt inca in cladirea facultatii. Obosita si stresata. Pana la 22:00 trebuia sa duc DVDurile inapoi la centrul de inchiriere din Manastur.

2 comentarii:

Anonim spunea...

22:03 dvd-urile au fost duse?

Emma Mocan spunea...

au fost. la limita. ceva interventie divina...