miercuri, 21 ianuarie 2009

conspiratie

Am mai auzit oameni zicand ca daca ceva merge prost, totul merge prost. M-am gandit intotdeauna ca e doar o pereche de ochelari prin care alegi sa vezi lumea intr-o anumita perioada, pe cand in alta, totul e roz...
Ei, de cand m-am intors (o luna, azi), totul explodeaza in jurul meu. Intai mi-am varsat acetona pe computer. Apoi mi-am scapat ceasul nou-nout (sa fi avut vreo 3 saptamani de cand l-am cumparat) si s-a stricat. Ireparabil. Apoi l-am trimis la Budapesta, fiind in garanetie. La Budapesta nu au modelul meu. Si eu NU, nu sunt la Budapesta, pentru ca am ales sa stau sa invat ca doar am 14 examene sesiunea asta, si sa merg la teatru seara (dupa ce am reusit sa conving 6 oameni sa mi se alature). But hei, mi-am petrecut ziua la povesti si teatrul se amana. SE AMANA! Doar azi!
Apoi mi-am scapat telefonul si displayul nu mai functioneaza. Mai tarziu in aceeasi zi am scapat telefonul-inlocuitor langa masina, in zapada, si desigur ca era sa nu-l mai gasesc trei ore mai tarziu cand m-am intors... Ultima 'chestie, domnule'... acum cateva minute Paul, fratele meu, a cazut cu scara in fata mea si si-a spart buza. Asta pentru ca si-a oprit fata care lovea direct podeaua.

Dar intr-o ordine mai marunta de idei, am ars un bec scump, am patat fata de masa preferata a mamei cand am spalat-o cu...., mi-am scapat la 10 minute distanta doua cutite pe acelasi picior descult (un cutit greu si unul ascutit, ca sa-mi asigur si o taietura si o vanataie), si-am blocat (deschis) geamul unei masini care de cateva zile scoate un sunet alarmant de fiecare data cand depaseste 30km/h. In plus, din 30 decembrie pana in 18 ianuarie am mers de 4 ori la 'locul cu papanasi', care ba se pregatea de revelion, ba era inchis, ba era inchis, ba era inchis, ba era deschis dar n-avea decat o jumatate de portie disponibila.

Spuneti-i cum vreti, dar mie a inceput sa-mi fie teama sa stau in preajma-mi!

2 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

karma is a bitch.
altfel, le-ai povestit toate asa de fain, ca e si de ras, nu doar de plans.

Anonim spunea...

karma is rather a metaphor for a hooker: highly dependable on yer choice of interpretation. :D
case in point, azi vara m-a rugat matusa-mea sa-i proiectez si execut o stincarie, in bistritsa. this been taking place summat between 7 and 8o'clock in the morning. and I'm like: "surrey, I'm gunna hop on me bike, and i shall make it in 4hours. cheerio!". rubbish, cind ies din Apahida, fac pana. si, evidemment, pierd 1/2h pina gasesc un vulcanizator migrat din paleolitic care sa-si doteze atelierul cu un compresor. pe cind ajung in Gherla, ma prinde vijelia, si asist impasibil la spectacolul meteo sub singurul paratraznet pe o raza de 15km, incep sa memorez "efectele benefice" ale Danone© Activia® de pe un mesh decolorat, pentru ca apoi, dupa ce un volvo de 1x t[one] aproape m-a metamorfozat in strat de uzura pe carosabil pe linga Beclean, sa mi se rupa lantsul la cursiera in apropiere de Saratel. and obviously that summat which should hev been developing under rather a natural pattern got a perverse twist. and I would repeat the caudine dearly: like a rather wiser than me lad subtly put it, what dun't kills the joy in ya, makes it stronger.