vineri, 19 decembrie 2008

Nu vreau sa mor! : raspuns agresiv viselor mele (arhiva)

Sigur ca am sa vreau sa mor, intr-o zi. Dar acum nu vreau sa mor! Vreau sa traiesc! Vreau sa traiesc bine facand bine. Vreau sa ma bucur de frumos si sa-mi consum frumos zilele. Vreau sa gandesc si sa fac oamenii sa gandeasca, vreau sa descopar ce nu stiu si sa invat ce nu cunosc. Vreau sa vad ce e de vazut pe lumea asta si nu oricum, ci cu curaj!

Vreau sa traiesc. Vreau sa calatoresc. Vreau sa experimetez. Vreau sa gust si sa miros. Vreau sa iubesc! Vreau sa invat sa daruiesc neconditionat. Vreau sa inteleg mersul stelelor si cursul istoriei. Vreau sa invat ce e sacrificiul si vreau sa invat de la copii ce-i cu viata asta complicata in care ne invartim...

Asa ca daca am sa trec in lumea de dincolo in curand, sa nu cumva sa ziceti ca am vrut sa plec tanara sau ca am vrut sa mor!

Nu vreau sa mor! Vreau sa traiesc! Vreau sa iubesc! Vreau sa invat!

Si intr-o zi, cand am sa ajung o baba cocheta si plictisita, dupa ce le voi fi facut nepotilor mei pavlova si le voi fi citit povesti de inchis ochisorii inainte de culcare, atunci poate, doar atunci am sa vreau sa mor: experimentat, fericita, gata de plecare.

... Asa ca vise ce ma speriati si ma obositi, lasati-ma in pace si intoarceti-va de unde ati venit! Valea umbrei mortii nu e pentru mine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant