joi, 4 decembrie 2008

: MISC : Lucruri pe care nu vi le-am spus

• In ziua in care a murit Manu am auzit ‘La vie en rose’ de trei ori: pe tramvai, (interpretata la acordeon de un romanas) pe iPodul unui prieten (in timp ce spalam vasele de la cina), si noaptea tarziu (in Green Mile).
• Vineri seara am facut un foc de tabara in padure si-am ‘copt’ aluat cu scortisoara, pe bat (in loc de slanina, am avut aluat fraged).
• M-am indragostit
• L-am reintalnit pe Razvan miercurea trecuta: planuia sa plece vineri inapoi in Romania. Sigur ca vineri nu este autocar spre casa, dar sa zicem ca l-am crezut.
• In Burtigny se topeste incet zapada, iar ieri a fost atat de senin cerul incat am vazut Alpii “hat departe”.
• Un pachet de guma aici costa cat o supa acasa. Da’ tine. Tine da’ nu de foame.
• David a zis ca daca nu sunt acasa de Craciun, mutam bradul, colindatul si toate cadourile pe luna mai cand suntem toti. Si ‘rezerva’ si zapada.
• McDonald Elvetia are dintre cele mai bune sandwichuri cu branza pe care le-am mancat.
• Duminica am avut o petrecere columbeana si-am mancat pui in bere, orez zeama de cocos (ha!ha!) si banane coapte cu sos de lapte condensat si suc de portocale.
• Am cel putin sase (6) texte incepute pe ‘ordinatorul’ meu, dar care n-au ajuns la litera de final, cu atat mai putin la publicare.
• L-am reintalnit pe Razvan (2) in autogara, marti. Urma sa plece... sambata. De data asta i-am cerut adresa din com. Turda, sat Moldovenesti. Tot asa l-am cunoscut pe Vasile, 35 de ani, om frumos, bine imbracat, absolvent de liceu in Cluj, ajuns si el cu 3 zile in urma in cautare de ‘lucru’ la Geneva. Dar nimic...
• Am slabit 5 kilograme intr-o saptamana, si-am smuls vreo 3 fire albe de par. Asta doar pentru ca pe restul le-am ignorat.
• In Burtigny a nins din nou.
• Am ajuns la pagina 529 in cartea lui Marquez (A trai pentru a-ti povesti viata).
• Am citit textele lui Calvin pe cele 10 porunci si parca am citit o predica recenta, sa zicem de duminica trecuta la Manastur.
• Unul dintre africani are malaria.
• Nu, nu m-am indragostit.
• Imi lipsesc florile. Imi lipsesc enorm! Aici nu sunt batranele care sa vanda flori la coltul strazii... Am plimbat 5 firicele de floricele culese dintr-un gard 30km prin frig, pe tren si doua autobuze doar ca sa le am in camera pentru cateva zile.
• Ma bucur ca sunt inapoi in Elvetia. Tare ma bucur! Desi regret ca nu am sa fiu acasa sambata, de ziua lui Paul, sa-i fac un tort.
• Paul, nigerianul, a plecat acasa azi-dimineata sa fie la inmormantarea mamei, si nu se intoarce.
• Vine Craciunul! (si se pare ca in lume nu se mai merge la colindat).
• Mi-e dor de Manu. Dintr-o data, totul imi aminteste de el. Ramai cu bine, om drag...

Un comentariu:

liviu spunea...

mai exact,fratiorul tau david a zis:
daca emma nu vine acasa de craciun,mutam craciunul