joi, 4 decembrie 2008

Freshly squeezed


Ma mai intreaba unu-altu’ ce fac, cum sunt.
• Stoarsa! le raspund.
‘Stoarsa, cum?’, m-am intrebat ieri pentru prima data.
Da, ma simt ca si cand pentru 2 luni am stors portocale si-am adunat tot sucul intr-un pahar. Paharul a ramas pe jos, si cineva l-a varsat (intentionat sau accidental, inca nu m-am hotarat). Acum am ramas si fara suc, si cu covorul patat.

Care-i treaba cu paharul? Ce cauta paharul pe jos? Cine mi-a rasturnat ‘zeama’ ceea proaspata? Cum curat eu covorul acum? Va mai fi vreodata covorul curat ca inainte? Cine m-a pus sa storc portocale in primul rand? [Pentru toate astea si multe altele, vezi Aristotel.]

Am avut o stare ciudata si destul de straina mie, zilele astea. Incet ince imi revin ‘in simturi’, dar pentru un om care tot timpul are chef de ceva, sau pofta de ceva, sau vrea sa plece undeva, m-am simtit complet ‘non’. Nu am vrut sa ies nicaieri. Nu am vrut nici sa stau inauntru. Nu am vrut sa mananc. Nu am putut sa dorm. Nu am simtit nimic. Nu am dorit nimic. Nu am exprimat nimic. M-am simtit ca un pahar gol-golut.

Vestea buna, dragii mei... vestea buna e ca desi sunt obosita afara si stoarsa inauntru... paharul nu s-a spart.

Cu bine!

3 comentarii:

liviu spunea...

prin urmare,ingerii de pahar si au facut treaba,ca sa ti l umple iarasi atat, incat sa se reverse inafara

Emma Mocan spunea...

stiam de 'prieteni de pahar', dar nu si de 'ingeri de pahar' :) ingerii mei de pahar au obosit sau sunt in vacanta de Craciun. busy time of the year!

dar nu sunt prea departe...

sandao spunea...

wrong! ingerii nu cunosc oboseala, nici chiar cei de pahar... spala paharul si sterge-l bine,pune-l in picioare si uita-te prin el: vei vedea cat de multi sunt!