vineri, 14 noiembrie 2008

Ziua multumirii ... in inima mea (ciorna)


Vineri, 14 nov 2008, 01:23.

Multe conceptii, fapte si mentalitati (prea multe poate) ale poporului american imi displac profund, dar Ziua Multumirii, zi nationala sarbatorita de mici si mari, se afla pe lista opusa.
...Si in timp ce ma spalam pe dinti in seara asta ma gandeam la cat de stufoasa e lista mea de motive, cat sa umple nu doar o zi!

Intai si intai sunt multumitoare pentru aici si acum! Sunt intr-o tara minunata, in care vorbeste o limba minunata, imi petrec timpul intre oameni minunati de la care invat lucruri minunate! Am o stare de bine si de confort, de revigorare, incarcare sufleteasca si spirituala unica. Imi este, intr-un cuvant, BINE, si pentru asta sunt extrem de multumitoare.

Nu mai departe de multumirea inimii mele este si existenta unui loc care se numeste acasa, si care nu tine doar de ale trupului, ci si de ale sufletului. Am o familie nemarginit de puternica, de autentica, de iubitoare si de reala. Am o gasca de prieteni colosali care ma onoareaza cu atentia si cu dragostea lor. Am camera mea, si nu mai departe de ea, am baia mea! Am minte cat sa duca (la bun sfarsit) doua facultati si un master (si cine stie mai ce) pe care le ador.
Il am pe Dumnezeu, am relatii, am bunuri, am cunostinte, am minte, am sanatate, am bucurie, am interese, am placeri, am mofturi, am atentie... am atat de mult!

Dar am descoperit multumirea in spatele a tot ce ai sau a tot ce primesti conditionat sau neconditionat. Am descoperit multumirea acolo unde eul meu nu e element nodal, ci acolo unde este pus in contact cu tot ce nu are, cu tot ce viseaza, cu tot ce spera, cu tot ce altul detine. Multumirea e a inimii dar si a ochiului, si nu e doar o atitudine, e o decizie.

Realitatea vietii e aceeasi, dar ca se reflecta profund in atitudinile si cuvintele noastre. Gasesc tot mai mult ca oamenii nemultumiti sunt obositori si chiar greu de tolerat, fiind in permanenta umbra tuturor minusurilor, a lipsurilor sau a neajunsurilor vietii.
Vreau sa decid sa fiu si sa raman un om multumit, si indiferent de unde bate soarele, sa reflect aceeasi stare de bine.

Niciun comentariu: