marți, 9 octombrie 2007

ne.somn


dorm rau, prost si superficial. uneori visez. alteori nu. ma trezesc noaptea. de cateva ori. aud galagia de afara. atipesc. ma trezesc. ma uit la ceas. n-a trecut decat o ora de cand m-am intins. ma intorc pe cealalta parte. ma bazaie lumina lunii. ma spijin in coate. ma uit pe geam. o steluta imi face cu ochiul. ii arunc o privire. ma las pe spate. ma intorc. imi cufund fata in perna. adorm. simt ceva miscandu-se la picioarele mele. deschid ochii. nu vad nimic. aud pisica. ah, e neagra. n-am cum s-o vad. ma uit la ceas. 03:15. imi trag plapuma peste ochi. oftez. astept. nimic. ma foiesc. atipesc. ma trezesc. ma uit la ceas. 06:50. inca putin. adorm. dorm. dorm. dorm. ce bine ca doooorm.
suna ceasul. 08:50.

buna dimineata!

buna dimineata?
asta numesti tu "buna"?

Un comentariu:

naked grapefruit spunea...

ya made ma day. aye.