joi, 20 decembrie 2007

sacul fara fund


stiu ca geanta mea e o enigma pentru multi. m-am gandit sa impartasesc cu voi ce am scos din ea azi cand pur si simplu am rasturant-o cu capul in jos.


o sticla 0.5l Nestea verde din care a ramas cam o treime, ziarul Cotidianul + enciclopedia Cotodianul despre Che Guevara, 2 chitante depunere de numerar (BRD, BT), CD - Siviu Purcarete - Cumnata lui Pantagruel (spectacol:), un pachet servetele Zeva mov, o bomboana Juicy fruit roz, un pachet servetele Zeva portocalii, un pachet servetele umede, o bacnota de 10ron, o jumatate de pachet de caramene cu ciocolata Alpenliebe, un balsam de buze Nivea, un elastic de par, inca o bomboana roz, o bomboana verde, o sticla mica de parfum Light Blue (aproape goala), un creion, inca un creion, inca o bomboana Juicy Fruit verde, un ruj, chei, o moneda de 50 bani, inca un balsam de buza (in cutie metalica), o cutie de guma de mestecat Mentos, un portmoneu (plin de tot felu' de "chestii"), o cutie de mine de creion 0.7mm, o piesa de teatru (Top Girls - teatru american contemporan),o legatura de chei - cu atasamentele aferente - o mapa curs de estetica, o pereche de manusi, o mapa curs Psihanaliza, si, in fine, in buzunarul mic: un creion negru dermatograf si o pastila de Nurofen Forte. in rest, cam inca un pumn de bomboane colorate. credeam ca "prind" numai la copii. dar m-am inselat.

Niciun comentariu: