sâmbătă, 29 decembrie 2007

Mocanitza cu mocanita


avem mocanita! ce bine!

se intampla coincidente bizare, in viata. unele vin ca raspunsuri la intrebari si cautari, dar se intampla ca ce mai natural fapt cu putinta!
cautam prin colturi prafuite idei pentru revelion. aveam...cateva. dorea sa mergem cu trenul. nu prea conta unde. dar doar ACC de Bucuresti trecea noaptea. Bucuresti? ce sa facem in capitala in 1 ian, dimineata buna? am renuntat. am vrut la munte. cochetam cu ideea unui chef acasa. dar vai.... bizarele conincidente....
am "googalit" mocanita, pentru a demonstra unor "doi" ca da... MOCANIA CIRCULA! si ce-am gasit acolo? planurile pentru revelion!
New Year's Eve Celebration with Mocanita
Luni, 31 decembrie 2007
Un tren special va fi organizat in Noaptea de Anul Nou. Este al treilea an de cand cei din Viseu organizeaza acest Revelion inedit. Trenul va pleca la ora 21,00 (31 decembrie 2007) si va merge pana in gara Novat iar intoarcerea va fi inainte de rasaritul soarelui (1 ianuarie 2008). In Novat va asteapta o petrecere in jurul focului de tabara cu vin fiert, gratare, muzica si artificii.

daaaaa... avem munte. am gasca. avem tren. avem planuri. avem chef. avem mocanita.
n-avem de gatit. n-avem de facut curatenie. n-avem de "organizat" nimic.

imi exprim doar regretul ca nu toti cei dragi mocanitzei vor veni cu mocanita de revelion! dar tot dragi raman! :)

Niciun comentariu: