luni, 5 noiembrie 2007

zilele astea... e liniste

imi traiesc viata de pe o zi pe alta, dar intr-o alta dimensiune. undeva deasupra tuturor exista o dominanta. o constanta care imi da o liniste extraordinara. e liniste in mine. e liniste si bine. nu ma mai tulbura nici noroiul de pe strada, nici intarziera autobuzului, nici zilele in care raman fara bani in buzunar, nici neintelegerile cu cei dragi, nici lipsa de atentie nici "prea-multa" atentie, nici cantecele amintirilor mele, nici noptile nedormite nici diminetile tarzii, nici lipsa de activitate, nici macar prea multa activitate.

e liniste. e bine. imi place cu mine, imi place viata mea, imi place linistea. si in linistea asta cred ca incep sa deslusesc lucrurile cu adevarat importante. ce descoperire: ele au atat de putin de a face cu mine!

Niciun comentariu: