miercuri, 17 septembrie 2008

Drag de viata vs Dor De Duca



Azi, undeva, candva a devenit peste doua zile: out there! Am planuit de mult timp sa-mi iau cateva luni departe de casa, de cuib, de oameni cunoscuti si dragi cu probleme cunoscute, cu gusturi cunoscute, cu framantari cunoscute, cu adrese cunoscute. Dar azi, azi cand mi-am ridicat pasaportul nou-nout, fara vize, fara stampile, fara trecut... am realizat dintr-o data ca... plec! Plec cu adevarat! Si plec curand! Foarte curand!
Se pare ca si starea de pre-plecare imi face bine. Detasarea imi face bine! Si defapt, e ceea ce-mi doresc pentru urmatoarele 3 luni: sa ma detasez de tot ce m-a tinut cu ghiarele ca intr-o capcana. Tot ce a format micul meu univers caldut. Tot ceea ce inseamna context.
Sa petrec timp departe de cei dragi si sa-mi aminesc in fiecare zi de ce imi sunt atat de iubiti. In acelasi timp, sa cunosc oameni pe care nu i-am mai intalnit nicicand, niciunde. Sa invat informatii noi si sa citesc autori noi. Sa gust bunatati noi si sa ma pierd pe stradute necunoscute. Vreau sa traiesc ALTFEL, ALTUNDEVA! Si cand imi dau seama ca n-am sa mai fiu aici cand saptamana asta, ca in fiecare alta saptamana, vine masina de gunoi... imi canta sufletul de bucurie, imi sclipesc ochii de nerabdare, si-mi tremura inima de emotie, in timp ce anticipez DOR.
mi-e drag de viata mea!

Niciun comentariu: