marți, 8 aprilie 2008

non-stare


traiesc, din nou, o perioada de non-stari. adica mi-e... nicium. nu mi-e bine, dar nici rau nu mi-e. sau, dimpotriva. mi-e foarte bine sau foarte rau. nu mai am rabdare. nu am rabdare sa scriu, sau sa citesc, sau sa vad un film intreg, sau sa stau la o cafea intreaga, sau sa ascult o poveste pana la capat.
mi-e nicicum.
am nenumarate texte neterminate. vreau sa scriu. deschid documentul. incep sa scriu. scriu. scriu. imi sare gandul in alta parte si brusc... nu mai vreau sa scriu nimic. si ciorna peste ciorna am texte despre paradoxuri umane, despre cum m-am saturat sa-mi impachetez prietenii si sa-i trimit prin lume, file de jurnal, franturi de recenzii si asa mai departe... toate stau ingramadite intr-un folder de franturi.
am rezistat cu greu cursului de azi. am venit in Flowers. am baut un ceai negru cu lapte. am inceput sa scriu.
si iata, brusc.... nu mai am ce spune.
s-a terminat gandul. si cuvantul...

3 comentarii:

Anonim spunea...

are substantsa, adica blogul, ca pescuitu' la copca. mult tutun intre pastravi cu insertsii scurte de copywritting à la mastercard. place.

p.s. dun't be so hard on yeself, lassie, ye'll just end up enhancing Londacolor™ sales. or sumthin'.

Emma Mocan spunea...

multumesc a smile. from transylvania care spunea... :)
nu ma asteptam sa mai fi trecut cineva pe aici dupa ce am inchis usa prin aprilie. dar am uitat s-o blochez cu cheia. ai gasit mult praf, presupun. multumesc ca ai inchis ochii!

Anonim spunea...

ye know zee drill, o carte prafuita, mai ales lecturata impromptu, intr-un bibliotheque prafuit de conac brincovenesc da savoarea. so it's quite reverse action on me eyes, rather.

the same olde...